Αρχική σελίδα » Διαδικασίες για δημιουργία Ακαδ.Λογαριασμού, Ακαδ. Ταυτότητας, eClass, Office 365

Τα μέλη της Ακαδημαϊκής Κοινότητα του ΕΚΠΑ μπορούν να χρησιμοποιούν το πρόγραμμα Office365 for Education της εταιρίας Microsoft με χρήση των στοιχείων του Ιδρυματικού τους λογαριασμού.
Το πρόγραμμα Office365 είναι ένα δυναμικό πρόγραμμα στο οποίο περιέχει μια σειρά από υπηρεσίες/εφαρμογές που μπορούν να αξιοποιηθούν από τις Ακαδημαϊκές Κοινότητες και ανάμεσα στα άλλα προσφέρονται τα εξής:

  • 1 TB διαθέσιμος αποθηκευτικός χώρος μέσω του OneDrive for Business
  • online εκδόσεις Word, Excel, Powerpoint, OneNote
  • Skype for business
  • Office 365 ProPLus για τοπική εγκατάσταση σε υπολογιστή


Όλες οι παραπάνω υπηρεσίες και οι παράμετροι (π.χ. διαθέσιμος αποθηκευτικός χώρος) ΔΕΝ παρέχονται από το Παν/μιο και κατά συνέπεια μπορούν να αλλάξουν από την εταιρία παροχής (Microsoft) χωρίς προηγούμενη ενημέρωση ή προειδοποίηση.

Επίσης μέσω αυτής της υπηρεσίας είναι δυνατή και η παροχή των Desktop Εκδόσεων του Microsoft Office Proplus.

 

Σε ποιον απευθύνεται

  • Φοιτητές και υποψήφιους διδάκτορες
  • Διδάσκοντες
  • Προσωπικό (μόνιμο ή με σύμβαση)

που έχουν ενεργό ιδρυματικό λογαριασμό στο ΕΚΠΑ.

Πώς θα αποκτήσετε πρόσβαση

Η σύνδεση γίνεται με χρήση του ιδρυματικού λογαριασμού σας μέσω της σελίδας https://o365.uoa.gr/. Με τη σύνδεση σας αποκτάτε έναν λογαριασμό στο Office365 με το όνομα xxx@o365.uoa.gr (όπου xxx το username που έχετε στο Παν/μιο και δεν αποτελεί λειτουργικό e-mail)

 

Πληροφορίες: www.noc.uoa.gr/yphresies-cloud-tritwn/microsoft-office365-education.html

 

Προσοχή: την πρώτη φορά που θα συνδεθείτε δεν θα μπορείτε να έχετε πλήρη πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες καθώς απαιτείται περίπου 1 ώρα για να ολοκληρωθεί η δημιουργία του λογαριασμού σας στο Office 365.

Διαδικασία για αίτηση Ακαδημαϊκού Λογαριασμού & email

Diadikasia_gia_aitisi_Metaptychiakoy_email.pdf

Εγγραφή στο eClass

Platforma_eClass_gia_site.pdf

Έκδοση Ακαδημαϊκής Ταυτότητας:

Οι νεοεισαχθέντες οφείλουν να υποβάλουν αίτηση στο https://submit-academicid.minedu.gov.gr/ ώστε να εκδώσουν ηλεκτρονικά την Ακαδημαϊκή τους Ταυτότητα.  Η διάρκεια ισχύος αυτής ως φοιτητικό εισιτήριο (ΠΑΣΟ) είναι όσο ο ελάχιστος χρόνος φοίτησης στο αντίστοιχο ΠΜΣ (π.χ. 2, 3 ή εξάμηνα).

Διαδικασία:  

Α) Επιλέγουν το  "Εγγραφή φοιτητών"

Β)Επιλέγουν "Μεταπτυχιακοί Φοιτητές" όπου δημιουργούν κωδικό εισάγοντας τα στοιχεία τους, όπως ζητά το σύστημα.  Όταν ολοκληρώσουν τη διαδικασία λαμβάνουν μήνυμα στο κινητό τους ένα 8ψήφιο αριθμό.

Γ) Στη συνέχεια εισέρχονται στο ίδιο site στο "Είσοδος φοιτητών" και συγκεκριμένα στο "Είσοδος μεταπτυχιακών φοιτητών", όπου ολοκληρώνουν την αίτησή τους, εισάγοντας τους κωδικούς που έχουν δημιουργήσει και τελικά λαμβάνουν ηλεκτρονικό μήνυμα από το Υπουργείο για την ολοκλήρωση της διαδικασίας

Δ) Κατόπιν, η γραμματεία του ΠΜΣ (με τους κωδικούς πρόσβασης που έχει (τα νέα ΠΜΣ ζητούν από τη Γραμματεία της Σχολής τους κωδικούς τους) εισέρχεται στο: https://academicid.minedu.gov.gr/ και δίδει την τελική έγκριση, ελέγχοντας τα στοιχεία τους. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να επικοινωνήσετε και να ενημερώσετε τη Γραμματεια του ΠΜΣ ότι κάνατε αίτηση για ταυτότητα